جستجو
  • p1
  • loyal1
  • p3
  • p4
  • p5
  • p6
  • p7
  • p8
karamelشیرینی کارامل
rabعکاسی رابو
کانون وکلاوکیل پایه یک
علومآموزشگاه علوم

تلفن : 32546507-026
همراه : 09383428844
ايميل : info [@] tomel [.] ir

کارت وفاداری مشتریان - لویالتی کارت

هر کسب و کار باید مشتریان خود را برای مدت طولانی حفظ کند تا باصرف هزینه
کمتر،مبالغ بیشتری را از آنها دریافت نماید. و از این هزینه برای جذب مشتریان
جدید استفاده ببرد. اصول این کار بسیار ساده است: شناخت و آگاهی در مورد
مشتریان و دادن پاداش به آنها برای حرکت دادنشان در مسیری که می خواهید. اما
 به دست آوردن شناخت و تعریف محرک برای هر خریدار کار ساده ای نیست.
با اهمیتی که تمام خریداران محصولات برای یک شرکت دارند، برخی ازمشتریان
مهمتر از دیگران هستند. مشتریانی که بیشتر خرید می کنند و بهتر پول میدهند. از
طرف دیگر مشتریان بزرگ خواهان بالاترین تخفیف ها و بهترین خدمات هستند.
نکته همین جا است : پربازده ترین گروه از مشتریان آنهایی هستند که در اندازه
متوسط - نه بسیار کم و نه بسیار زیاد- ولی برای دراز مدت خریدمی کنند و این
که یک مشتری برای دراز مدت از ما خرید بکندنیاز به برنامه ریزی و صرف زمان
برای شناسایی دارد.
کارت وفاداری یا لویالتی کارت، یکی از ابزار های پیاده ساز ی سیستم وفادار ی
مشتریان می باشد.
در لغت نامه آکسفورد لویالتی اینگونه تعریف میشود : کیفیت وفادار بودن به کسی
یا چیزی. و لویال عبارت است از : حمایت و پشتیبانی ثابت و استواربه شخص یا
نهاد و لویالتی اغلب به عنوان کیفیت وفادار بودن در نظر گرفته میشود.
تعریف لویالتی در کسب و کار

صفحه اصلي | نقشه سايت | تماس با ما
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به شركت تومل مي باشد
طراحی سایت در كرج و بهینه سازی سایت توسط سارگون